søndag 30. november 2008

My heros have always been cowboys

Overskriften er kanskje ikke den mest dekkende for denne bloggposten, men idet jeg trer ut av mine tillitsverv i FpU i dag så er det kanskje noen som i større grad fortjener en stor takk enn andre.


takkeliste:

Anders Alseth, for opplæring i lokallagsdrift og økonomihåndtering

Thomas Jacobsson for å ha introdusert den kompromissløse liberalismen, og for å alltid ha ført debattene på det rent prinsipielle

Johan Lund Furunes: For en usedvanlig stor mengde øl og en flaske whiskey

i skrivende stund har alle disse tre også trådt ut av sine verv i fpu, noe jeg tror organisasjonen spesielt i sør-trøndelag taper på...

Dersom noen i fylkeslaget mitt (Sør-Trøndelag) leser dette så oppfordrer jeg dere til å stå samlet bak den nye formannen og jeg oppfordrer til å ta liberalismen på alvor til tross for at det kanskje er en stor tid for verdikonservatismen i trøndelag.

3 kommentarer:

Kyle sa...

I lokallaget da?
Du forsvinner jo ikke ut

Mats Ramo sa...

tar permisjon på ubestemt tid

Stian Oshaug sa...

er du ute? :O
skulle ikke du i fylkesstyret da?